Hvorfor bruke kun 30 % kapasitet når du kan øke til 100 %?

Hvordan står det til med deg? Yter du maksimalt når du er på jobben? Hva er grunnen til at du ikke gjør det?

Hvor effektiv er du egentlig?

canstockphoto14479085

Effektivitet handler om å endre vaner. Vaner består av ønsker (motivasjonen til å gjøre det), ferdigheter (hvordan det skal gjøres) og kunnskap (hva man skal gjøre og hvorfor) ifølge Stephen R Covey.

Å endre vaner kan være en spennende prosess, som jeg vil gjerne være med å bidra til.

Hvilke områder vil du bli mer effektiv på?

Kunde: “Jeg vil gjerne bli mer effektiv på jobb og få gjort mer enn det jeg gjør i dag.” “Jeg har hørt du har effektive teknikker.”

Kunde: ” Jeg vil bli bedre til å strukturere min tid, slik at jeg får mer tid til det jeg liker å gjøre på jobben”

Kunde: ” Jeg har en kollega som er utrolig effektiv, og jeg har lyst til å lære noen metoder slik at også jeg kan få mer gjennomført.”

Kunde: ” En ansatt sa jeg var utrolig treg på jobben, og jeg oppfatter meg som kjapp.” Jeg trenger en som kan høre min versjon og gi meg nye verktøy på effektivitet.”

Kunde: ” Jeg har mange uvaner i jobbsammenheng.” “Som feks å sjekke jobb eposten min hele tiden, sjekke oppdateringer på sosiale medier, nyheter og om det ligger noen gode meldinger fra kona.”” Det stresser meg nok litt at jeg ikke får gjort det jeg burde.”” Kan du bidra?”

Jeg kan hjelpe dine ansatte med å øke sin effektivitet og kapasitet med gode verktøy og metoder.

Lurer på du om du har noen stress symptomer? Vet du hva stress er? Ønsker du å ringe stresstelefonen?

Del gjerne på sosiale medier. Det betyr mye for meg!

Lag deg gode dager

Jeg vil gjerne jobbe med din bedrift i august!

Stor entusiastisk sørlandshilsen fra Annie

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply